Офтальмолог для тварин

Коти та собаки пізнають понад 40% інформації про зовнішній світ завдяки очам. Але з віком якість зору у тварин знижується, часто виникають запальні захворювання. Прогресують вони дуже швидко і здатні за короткий термін позбавити  можливості бачити. Своєчасна діагностика та якісне лікування, яке може призначити лише ветеринар-офтальмолог (Львів), надзвичайно важливі.

Які хвороби зустрічаються найчастіше?

• кон’юнктивіт (запалення слизової оболонки ока);
  • катаракта (помутніння кришталика);
  • блефарит (запалення повік);
  • кератит (запалення рогівки ока);
  • заворіт/виворіт повік;
  • ерозії та пухлини;
  • глаукома (діагностується при підвищеному тиску всередині ока);
  • увеїт (запалення слизової сітки зорового органу).

Особливо до появи захворювань цієї етіології схильні йорки та тер’єри. Якщо у собаки сльозяться очі або спостерігається закисання, краще одразу звернутися до ветеринара.

Причиною появи захворювання можуть бути не тільки інфекції, а й аутоімунні реакції, алергії. Нерідко у тварин зустрічаються травми очей, особливо у активних тварин та представників порід із опуклими очима. Пошкодити зоровий орган може і стороннє тіло, що потрапило в кон’юнктивальний мішок.

З’являються проблеми з очима і на фоні серйозних діагнозів – ниркової або серцевої недостатності, діабету, патологій підшлункової та щитовидної залоз, серцево-судинних захворювань, онкологічних та імунодефіцитних станів.

Ветеринар-офтальмолог у Львові. Коли потрібна консультація спеціаліста?

Запідозрити неладне можна відразу після появи захворювання та початку його розвитку:

• тварина погано орієнтується у просторі через зниження якості зору, особливо у незнайомому місці;
  • у кота/кішки сльозяться очі, непритомність;
  • у кошеня закисають очі;
  • тварина постійно мружиться;
  • при дотику до голови спостерігається болючість;
  • очі ніби заволікає пелена – це гнійні чи слизові виділення різного кольору та консистенції;
  • якщо у собаки/кішки сльозяться очі зеленими виділеннями, набрякають, це свідчить про наявність бактеріального захворювання;
  • тварина постійно намагається почухати їх лапками або об кути меблів;
  • в окремих випадках можлива зміна форми зіниці.

Якщо у собаки сльозяться очі, не слід протирати їх чайною заваркою – кон’юнктива тварини не пристосована до неї. У більшості тварин починається світлобоязнь, очі косять або червоніють. Коли закисають/сльозяться очі кота чи собаки, слід негайно звернутися до ветеринарного лікаря за допомогою. Зволікати не можна, тому що запалення може розвиватися дуже швидко, що може призвести до серйозних проблем.

Діагностика захворювань очей у тварин

Ветеринар-офтальмолог нашої клініки здійснює повний збір анамнезу. Обов’язково проводить огляд, який спрямований на коректну діагностику стану зорового органу. У ряді випадків ветеринар офтальмолог відправляє пацієнта на УЗД очного яблука.

Лікування офтальмологічних захворювань у тварин (Львів)

Терапія може бути консервативною чи хірургічною, а її особливості залежать від діагнозу. Якщо лікування не потребує оперативного втручання, ветеринарний офтальмолог призначає призначає місцеві засоби обробки очей та краплі відповідно до патології.

Авіцена Ветветеринарна клініка у Львові, у якій потурбуються про здоров’я Вашого домашнього улюбленця. Ми працюємо для Вас.