Огляд та консультація

Огляд та консультація ветеринара (Львів) – це регулярний контроль стану Вашого домашнього улюбленця, який дозволяє своєчасно реагувати на будь-які зміни у поведінці та стані тварини. Саме через це ветеринарні лікарі наполегливо рекомендують проводити плановий огляд тварини 1 раз в 6 місяців, за умови, що з улюбленцем все гаразд. У разі наявності симптомів захворювання, слід негайно звернутися за кваліфікованою ветеринарною допомогою.

Консультація ветеринара. Коли вона потрібна?

• Домашній улюбленець тільки-но з’явився у Вашому домі

Ветеринарний лікар дасть оцінку стану Вашого вихованця, дасть рекомендації стосовно необхідний профілактичних обробок від паразитів, а також перевірить наявність/відсутність необхідних вакцинацій за віком. Крім того, під час консультації професіонал максимально детально розповість Вам, як власнику, про рекомендовані умови утримання тварини, його харчування та інше.

• Наявність тривожних симптомів

Млявість, зміна поведінки улюбленця відсутність апетиту, підвищення/зниження температури тіла тварини та ін. – все це серйозні симптоми, на які обов’язково треба звернути увагу та звернутися за ветеринарною допомогою. Ветеринар проведе огляд тварини та у разі необхідності призначить проведення УЗД тварині, лабораторних досліджень. Це необхідно для підтвердження/спростування діагнозу та вибору адекватної схеми лікування.

• Тварина здорова та активна

Будь-яку проблему зі здоров’ям краще попередити, ніж лікувати – це відомо усім. Саме для цього слід відвідувати ветеринара 1 раз на півроку, навіть за умови, що стан тварини не викликає у Вас побоювань. Від лікаря ветеринарної медицини Ви отримаєте актуальні поради щодо умов утримання тварини, виходячи з віку, породи та індивідуальних особливостей розвитку саме Вашого домашнього вихованця.

• Планування/проведення вакцинації

Перед вакцинацією тварину обов'язково слід обробити від гельмінтів. Найкраще перед проведенням дегельмінтизації проконсультуватися у ветеринарного лікаря, який допоможе підібрати необхідний препарат. Безпосередньо перед вакцинацією ветеринар огляне Вашу тварину та переконається у тому, що вона здорова.

• Травмування тварини

Це може статися за різних обставин (падіння з висоти, аварія тощо), але головне своєчасно оказати кваліфіковану допомогу. У нашій клініці веде прийом ветеринар-ортопед, який спеціалізується на сучасному лікуванні переломів у тварин.

Звертаємо Вашу увагу на те, що під час прийому Вам слід надавати лише правдиву інформацію щодо стану Вашого улюбленця. Завдяки цьому спеціаліст зможе повністю оцінити стан тварини. Крім цього, важливо записатися на прийом до ветеринара при перших ознаках захворювання.

При яких симптомах потрібна консультація ветеринара?

Млявість та відмова від їжі – найпоширеніші симптоми наявності хвороби у тварин, також відвідати ветеринара слід якщо у вихованця:

• вздуття живота/рідкий стул/запори;
  • часті позиви до сечовипускання або, напроти, його відсутність;
  • чорний кал або наявність домішків крові у ньому;
  • сеча червоного кольору;
  • підвищення/пониження температури тіла;
  • набряки кінцівок;
  • кашель;
  • хворобливі реакції на дотики та ін.

Ветеринарна терапія в Авіцені у Львові

Ветеринарна терапія передбачає використання консервативних методик лікування тварин. Своєчасна допомога кваліфікованого ветеринара дає можливість нормалізувати стан Вашої тварини без хірургічного втручання.

Консультація спеціаліста може включати в себе:

• огляд тварини;
  • проведення діагностики;
  • розробку плану лікування;
  • профілактику захворювання;
  • вакцинацію;
  • чіпування.

Ветеринар у Львові. Куди звернутися?

Ви щиро піклуєтесь про тварину та вибираєте для неї лише найкраще? Тоді  рекомендуємо Вам записатися на прийом ветеринара у Львові в клініку Авіцена Вет. Ми потурбуємося про здоров’я та самопочуття Вашого улюбленця.

Послуги
Запис на прийом