Терапія

Ветеринарна терапія включається в себе діагностику і лікування безлічі захворювань тварин. Кваліфікований терапевт, використовуючи візуальні і лабораторні методики, зможе поставити правильний діагноз і призначити результативне лікування. Завдяки вчасному зверненню до фахівця ваш вихованець буде здоровий і активний.

Симптоми захворювань тварин, при яких необхідна консультація терапевта

Кожен господар тварини повинен бути уважним до нього і при виникненні змін у поведінці, звернутися до ветеринарного терапевта. Найпоширенішими симптомами наявності хвороби у тварин є відмова від їжі і млявість.
Також рекомендується записатися на прийом до ветеринара, якщо у вихованців:

• рідкий стул, вздуття живота (особливо, якщо вздуття швидко збільшується);
  • часті позиви до сечовипускання або, навпаки, його відсутність;
  • не спорожняються кишечник протягом декількох днів;
  • кал чорного кольору або зі слідами крові, сеча червоного кольору;
  • підвищення або пониження температури тіла, кашель;
  • набряки кінцівок, хворобливі реакції на дотики і т.п.

Також консультація ветеринара необхідна для правильного догляду за вихованцем, особливо в молодому віці. Адже в цей період формується імунітет і всі системи організму, тому такі знання дуже важливі.

Ветеринарна терапія в Авіцена Вет у Львові

Ветеринарна терапія є областю медицини, де використовуються консервативні методики лікування тварин. Своєчасна допомога кваліфікованого лікаря дозволить нормалізувати стан вихованця без хірургічного втручання. Дуже важливо записатися на прийом ветеринара при перших ознаках захворювання, не затягуючи час.

Консультація фахівця може включати:

• огляд;
  • розробку плану діагностики;
  • лікування;
  • профілактику захворювання;
  • вакцинацію;
  • чіпування.

Ветклініка у Львові

Ветеринарна клініка Авіцена Вет у Львові щоденно дбає про тварин. Знання і досвід наших лікарів, наявність сучасного обладнання та застосування новітніх методів діагностики дозволяють поставити точний діагноз. Також у нас можна здати аналізи собаці, кішкам і іншим вихованцям, виконати УЗД. Завдяки достовірним даним лікування тварин в Львові буде максимально результативним і успішним.

І, звичайно ж, надзвичайно важливі регулярні профілактичні огляди і вакцинація, які дозволять попередити багато хвороб, зберігши здоров'я і відмінне самопочуття вашого улюбленця. Ветеринар нашої клініки допоможе Вам у вирішенні будь-яких проблем зі здоров'ям Вашого улюбленця!

Послуги
Запис на прийом